Succesvol leden werven onder volwassenen
Natuurlijk, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Muziekverenigingen richten bij ledenwerfcampagnes hun pijlen vrijwel automatisch op kinderen. Dat daarmee een belangrijke doelgroep over het hoofd wordt gezien, bewijst het succes van de Nij Talint Orkesten in de provincie Friesland. Een initiatief dat zich richt op volwassenen.
Lees over dit bijzonder succesvolle initiatief in de nieuwe uitgave van KNMO Klankwijzer Magazine die deze week verschenen is.
Vraag je secretaris, contactpersoon of pr-functionaris om het magazine tijdens de repetitie ter inzage te leggen.
Je kunt ook een persoonlijk abonnement nemen. De kosten zijn 17,44 euro per jaar (4 uitgaven). Opgave via redactie@klankwijzer.nl.
Blijf op de hoogte van het nieuws uit de amateurmuziekwereld. Schrijf je hieronder (oranje balk) in voor de gratis KNMO Klankwijzer Nieuwsbrief en je ontvangt ook de digitale KNMO Klankwijzer Nieuwskrant automatisch in je mailbox. Of like: https://www.facebook.com/kwmagazine/
Gepubliceerd: 20 jun 2019 - 08:00
Laatste update: 18 sep 2023 - 11:26